آهنگ های شیک دختر صورتی سارا جون

گلچین بهترین آهنگ های دیسلاو سارا جون دختر عاشق صورتی ( S-H)

آهنگ های شیک دختر صورتی سارا جون

گلچین بهترین آهنگ های دیسلاو سارا جون دختر عاشق صورتی ( S-H)

آهنگ بوی عید از سون بند

آهنگ بوی عید از سون بند

آهنگ بوی عید از سون بند

دانلود آهنگ جدید بوی عید از سون بند

 

موزیک : امیر قنادی / ترانه : علیرضا پیروزی / تنظیم ، میکس و مستر : آرش قنادی ، کیارش پوزشی

 

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی بوی عید از سون بند با کیفیت اورجینال و لینک مستقیم

و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین

download new song from seven band called booye eyd

 

بخشی از متن آهنگ بوی عید از سون بند

عاشقه اینم که همش به ساعتم نگاه کنم

قلبمو بیقراره تو لحظه رو چشم به راه کنم

دانلود آهنگ جدید سون بند به نام بوی عید با لینک مستقیم

برای اینکه برسی فقط خدا خدا کنم من که دارم حس میکنم خودمو تو ثانیه هات
دلم برات تنگ شده بود واسه خودت واسه هوات واسه یه ذره دیدنت حتی واسه صدایه پات

آهنگ راسپوتین از گروه بانی ام

آهنگ راسپوتین از گروه بانی ام

آهنگ راسپوتین از گروه بانی ام

دانلود اهنگ جدید و زیبای RASPUTIN از BONEY M

 

خواننده : راسپوتین

تنظیم و میکس و مسترینگ : بانی ام

 

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی RASPUTIN از گروه BONEY M با کیفیت اورجینال 320 و

لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت نودهشتیها

 

download new song from boney m called rasputin

 

http://bit.ly/2ZehxYd

آهنگ وه عشق او یاره از محسن لرستانی

آهنگ وه عشق او یاره از محسن لرستانی

آهنگ وه عشق او یاره از محسن لرستانی

دانلود آهنگ جدید وه عشق او یاره از محسن لرستانی

 

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی وه عشق او یاره از محسن لرستانی با کیفیت اورجینال و لینک مستقیم

و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین

download new song from mohsen lorestani called va eshghe aw yara

 

بخشی از متن آهنگ وه عشق او یاره از محسن لرستانی

وه عشق او یاره بیمسه سرگردان
ناله و زارم هس هر شو خدا خود بزان

دانلود آهنگ جدید محسن لرستانی به نام وه عشق او یاره با لینک مستقیم

یاد او روزیل اول تو بیده دلدارم
هر صبح و هر شو لیلا سر دیایده مالم
و ناز او چویله مه‌سد دل دینم بردی

آلبوم ایران من از همایون شجریان

آلبوم ایران من از همایون شجریان

آلبوم ایران من از همایون شجریان

دانلود آلبوم جدید ایران من از همایون شجریان

 

آهنگسازی : سهراب پورناظری

 

آلبوم بسیار زیبا و شنیدنی ایران من از همایون شجریان با دو کیفیت 320 و 128

به همراه متن آهنگ و لینک مستقیم و پر سرعت + پخش آنلاین

 

Download new album from homayoon shajariyan called irane man

 

آلبوم ایران من شامل دوازده قطعه آواز و تصنیف است و در آن از سروده‌های شاعران کهن و معاصر مثل فردوسی، سعدی، خواجه شمس‌الدین محمد

اسحاق انور، پوریا سوری و اهورا ایمان بهره گرفته شده است.

در این آلبوم علاوه بر نوازندگان متبحر ایرانی، تعدادی نوازنده خارجی نیز حضور دارند و بخش‌هایی از ضبط این پروژه در خارج ایران انجام شده است.

در این اثر دل‌نیا آرام بعنوان خواننده سوپرانو حضور داشته و از نوازندگان آن می‌توان به تهمورس پورناظری، آزاد میرزاپور، حسین رضایی‌نیا، آتنا اشتیاقی، استفانی بیبو

سارا چازین و گابریل بیستلین اشاره کرد

 

موزیک ویدیو له دار برز کلهرم از حسام لرنژاد

موزیک ویدیو له دار برز کلهرم از حسام لرنژاد

موزیک ویدیو له دار برز کلهرم از حسام لرنژاد

موزیک ویدیو له دار برز کلهرم از حسام لرنژاد

دانلود موزیک ویدیو له دار برز کلهرم از حسام لرنژاد

 

شعر: استاد سعید عبادتیان
موسیقی: استاد امیر فتحی
کاگردان: رضا جوادفر
میکس و مسترینگ: استودیو آرشاویر ، نودشاه بیگی

موزیک ویدیو بسیار زیبا و دیدنی له دار برز کلهرم از حسام لرنژاد با سه کیفیت و

لینک مستقیم و پر سرعت + پخش آنلاین

 

Download new video from hesam Lornezhad called to ladare barzeh kalhorem

 

بخشی از متن آهنگ له دار برز کلهرم از حسام لرنژاد

دانلود موزیک ویدیو جدید حسام لرنژاد به نام  له دار برز کلهرم با لینک مستقیم